My account | View cart
Search for pattern: Advanced search
Embryo Publications Home | About Us | Contact Us | Site map | Language: English Ελληνικά

Ανταγωνιστική στρατηγική μάρκετινγκ


Ανταγωνιστική στρατηγική μάρκετινγκ

View larger image

CODE: 002146

List price: 29,56
Our price: 26,60
You save: 2,96 (10%)
9789603517238
Γεώργιος Ι. Σιώμκος, John A. Czepiel

Description
Reviews

Ανταγωνιστική στρατηγική μάρκετινγκ

Author: Γεώργιος Ι. Σιώμκος, John A. Czepiel
ISBN: 9789603517238
Pages: 276
Format: 17 X 24
Binding: Hardback
Pub. Year: 2007



του βιβλίου είναι να βοηθήσει όσους ασχολούνται με το μάρκετινγκ να καθορίζουν τους κανόνες του παιχνιδιού για την ανάδειξη του νικητή στην κάθε αγορά και να μάθουν πώς χρησιμοποιούνται αυτοί οι κανόνες για να επιτυγχάνονται νικηφόρα αποτελέσματα.

Εξετάζεται τόσο το θεωρητικό πλαίσιο όσο και η πρακτική εφαρμογή, με ιδιαίτερη έμφαση σε ιδέες που αποδείχθηκαν χρήσιμες και βοήθησαν εκατοντάδες επαγγελματίες να διακρίνουν καλύτερα τη δυναμική του πεδίου στο οποίο ανταγωνίζονταν και να χαράξουν ισχυρές και νικηφόρες ανταγωνιστικές στρατηγικές.

Το βιβλίο αυτό θα βοηθήσει τα στελέχη των επιχειρήσεων να «μετακινούνται» γρήγορα από τον κόσμο της ιδέας στον κόσμο της δράσης, να παραμένουν ψύχραιμα την ώρα της «μάχης», να εκμεταλλεύονται τη νίκη τους και να τη διαφυλάσσουν από τους ανταγωνιστές τους εξασφαλίζοντας έτσι μακροχρόνια τη θέση τους στην αγορά.

Ειδικότερα, παρουσιάζονται:
- το βασικό μοντέλο ανάπτυξης στρατηγικής
- οι στρατηγικές του οικονομικού ανταγωνισμού,
- οι τρόποι με τους οποίους αποκτούμε και διατηρούμε το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα
- το προϊόν (αυτό που προσφέρουμε στον πελάτη) μέσα από διάφορες οπτικές και χαρακτηριστικά της αγοράς
- το Σύστημα Ανταγωνιστικών Πληροφοριών
- εργαλεία και τεχνικές για την ανάπτυξη και ανάλυση στρατηγικών εναλλακτικών δυνατοτήτων και επιλογών.

free shipping

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Loading...